Daftar Isi Cerobong

tips melemparkan senyuman menggoda

senyumlah.. percaya atau tidak, dengan hanya memberi senyuman kita mampu meredakan tekanan orang lain atau persepsi seseorang terhadap kita.. senyum juga adalah sedekah.. jadi kenapa tidak senyum? bukan susah pun.. bahkan ianya memberi pulangan yang positif kepada kita.. aku suka senyum.. dulu aku selalu mengaplikasikan senyuman aku ketika membodek cikgu/lecturer dan juga bos aku.. percayalah! 100% daripada mereka ini tewas dengan senyuman.. ahahaha..


aku ada mengenali satu pasangan ni dimana kedua-dua lelaki dan perempuan adalah kawan aku.. dan aku bertanya kepada salah satu pihak "kenapa hang suka kat dia?" lalu dia menjawab "first time aku tengok dia senyum, aku dah jatuh cinta".. ahahaha.. amacam? powerful tak kesan senyuman terhadap seseorang.. jadi kepada yang berat mulut nak senyum, belajar-belajar lah untuk senyum..

kalau tak pandai nak melemparkan senyuman yang indah, aku ada contoh video terbaik untuk korang semua belajar.. ingat! jangan salah gunakan senyuman korang.. nanti ada pulak yang gunakan teknik senyuman menggoda ini untuk merosakkan anak dara orang.. kah kah kah.. gunakan ke arah kebaikan ya! senyumlah selagi boleh senyum.. nanti dah tua, kulit dah kedut, senyum pun tak nampak macam senyum..